13. září 2011

Moje úlovky z hrnčířských trhů

Někdo do Berouna pravidelně dvakrát do roka míří za keramikou, já hlavně za zajímavými náušnicemi ;-)


Ani to mi ale nezabránilo přinést si domů taky tenhle úžasný kočičí "korbelík". Stál 155,-- Kč a navíc kupující a jeho doprovod (1 - ∞) měli možnost ochutnat výbornou, na pícce připravenou topinku - a to se vyplatí! :-)


Prvně mě letos praštily do očí látkovo-korálkové náušnice. Následoval stánek s keramickými šperky (kromě visacích přízdob do uší měli také pecičky, náhrdelníky a brože), kde jsem už na jaře nevěděla, co bych si koupila dřív. I tentokrát to po dlouhém rozhodování však vyhráli psi.
Zbylé dva páry vyrobily šikovné polské ruce a jsou z fima (takže tak trochu nošení dříví do lesa) - ale kdo by je tam za 80 kaček/kus nechal, že?


Závěrečné foto patří kromě všudypřítomné košile hlavně výborným "sušenkovým" placičkám. Skořicová, banánová, limetkovo-konopná, ananasová, brusinkovo-mátová, všechny jsou skvělé, pokud na ně někdy někde narazíte, neváhejte (vyloženě mi nechutnala jen levandulová, které jsem za trest nedala příležitost ukázat se světu...).


Jediné, co mi tak tentokrát chybělo, byl improvizovaný obchůdek s přírodními mýdly. Tuším, že to bylo vanilkové, které jsem v květnu o svaťáku požitkářsky čichala během učení (a celkem mi to pomáhalo) :-) Tak doufám, že naši maďarští přátelé přijedou zase příště...

3 komentáře:

  1. Že by? Už? Konečně? Jsem jak na trní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kuš, ty čmuchale! :)

      Vymazat
    2. Beru zavděk každým střípkem Ssimky, když v celé její kráse se mi jí nedostává :)

      Vymazat