29. srpna 2013

Zámek Hořovice, 24. 8. 2013

Do Hořovic to máme kousíček, a přece jsem se o tom, že tu právě vystavují mé oblíbené skřítky z Pohádkové země, dozvěděla úplnou náhodou až při hledání informací o letošní Hradozámecké noci. Program na minulou sobotu tak vyplynul celkem jasně, a já si můžu kajícně připsat další položku na seznam bezvadných míst, která jsou za humny, ale dosud jsem je opomíjela...

Výstava loutek z dílny Vítězslavy Klimtové je podle předpokladů úžasná, a díky umístění v temném zámeckém sklepení taky docela strašidelná. Pořádně mě však překvapil prostorný park, o jehož dřívější návštěvě nechci ani pochybovat, přesto se mi podařilo úspěšně zapomenout, jak skvělou odpočinkovou zónu nabízí. A máte-li trošku štěstí a hlavně dobré oči, i v milé veverčí společnosti... ;-) Poslední dvojici fotek jsem pořídila už o pár kilometrů dál. Koně po chvilce zaujala moje přítomnost natolik, že se ke mně vydali všichni najednou. Obavy mě opustily hned potom, co se začali předvádět jako neuvěřitelní mazlové :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat