4. srpna 2013

Botanicus, 6. 7. 2013

Cílem mého prvního prázdninového výletování v tomto roce se stala vesnička Ostrá u Lysé nad Labem. Zdejší historické centrum jsem už kdysi navštívila coby dítko školou povinné, tehdy jsem však každou podobnou výpravu vnímala spíš jako trestnou a nedovedla si ji pořádně užít. To jsem se při druhé návštěvě snažila napravit - byť ani tentokrát jsem všechny groše, které v areálu nahrazují koruny, neutratila za vyzkoušení lukostřelby nebo rýžování zlata, ale zcela nepoeticky za jídlo (které chutnalo jedna báseň!)... Skoro do konce otevírací doby jsem pak obdivovala nádherně udržované zahrady, případně jejich obyvatele.

V celém článku uvidíte hned několik důkazů, proč jsem tak ráda, že alespoň jednorázové baterky dokázaly vzkřísit můj oblíbený foťák. Proklouzli tam i dva vetřelci od konkurence, ale na stařičký Kodak prostě nedám dopustit.

Žádné komentáře:

Okomentovat