27. srpna 2013

Zoo Praha, 16. 8. 2013

Dospěla jsem k názoru, že užívat si hezkého počasí jinde než za zdmi paneláku se zkrátka musí, i kdybyste na to měli být sami. Třetí srpnový pátek jsem tedy jako velké děvče vyrazila na vlastní pěst vstříc hlavnímu městu a za cíl cesty si po minulém úspěchu opět vybrala zoologickou zahradu.
Vlak měl zpoždění, jako obvykle jsem nevěděla, na kterou stranu mě metro z Hlaváku poveze (a poprvé jsem se vážně nestrefila), kvůli červnové povodni jsem chvíli bloumala i v samotné zoo při hledání pavilonu goril, ale nakonec jsem jeho obyvatele přece jen zastihla venku, jak jsem si přála. Ba co víc, gorilí rodina mi tu vydržela dělat společnost půldruhé hodiny! Následně jsem zahradu prolezla křížem krážem jako asi nikdy předtím, obdivovala jsem nový areál slonů a hrochů (zvláště pak nejmladší sloní slečnu), dokonce jsem se odvážila na 18metrovou rozhlednu a při tom všem, ačkoli slunce bylo zásadně proti, jsem fotila ostošest.

Když jsem se vrátila domů, nohy mi celodenní nešetrné zacházení vrátily i s úroky. Přesto stál tenhle výlet rozhodně za to, momentálně přemýšlím o pořízení celoroční permanentky... Pokud i vy máte možnost pražskou zoo navštívit a třeba váháte kvůli zmíněné velké vodě, můžu vás uklidnit, že tyhle obavy jsou zbytečné. Několik míst se sice ještě bude nějaký čas vzpamatovávat, včetně lanovky (která by snad měla být zprovozněna během září) nebo dětské zoo, ale k vidění je toho i tak opravdu spousta. A navíc svým vstupným pomůžete rychlejší obnově zahrady.
V celém příspěvku si ani tentokrát moc nepočtete, ale jste-li připraveni na pořádnou nálož fotek, jen račte.


Žádné komentáře:

Okomentovat