23. října 2014

Radostmi prozářené září

Ještě pár dnů a říjen 2014 bude definitivně v tahu, což znamená, že nastal nejvyšší čas vzpomenout zde radosti předcházejícího měsíce. Poslední prázdninovou třetinu jsem se snažila co nejvíc využít k výletům, které s příchodem chladného počasí obvykle značně zanedbávám. Ale nejen z cestovatelských zážitků jsem se během září mohla těšit...

1. Hned zkraje mi udělal radost úlovek v podobě lístků na divadelní představení Deštivé dny. Jsem zvědavá, jestli bude ve skutečnosti tak skvělé, jak naznačují vždy dlouho dopředu vyzobané předprodeje...
5. O něco menší radost jsem pár dní nato měla z oznámení manažera Tomáše Kluse o podzimních termínech turné Proměnamě. Po nevímjaké době si budu muset nechat ujít pražský koncert, protože jeho datum koliduje právě s Deštivkami. Naštěstí ale (skoro) všechno má své řešení ;)
7. První zářijovou neděli mě čekalo těžké morální rozhodnutí, zda se radši věnovat psaní seminární práce, nebo jet podpořit útulkáče na akci Sen zvířat v Praze-Vinoři. No, jak to asi mohlo dopadnout, že :)
11. Při cestě na nejobávanější zkoušku, kterou jsem si stejně jako vloni schovala až na nejzazší možnou chvíli, jsem na znovuotevřené Národní třídě natrefila na Světlušky. Už před rokem jsem zatoužila po jejich tykadlech, ale tehdy se mi na ně nepovedlo nikde narazit. Bylo jasné, že i kdyby jen kvůli tomu, vyplatilo se mi do Prahy vyrazit. Nakonec taky díky té úspěšně (tentokrát opravdu kupodivu) složené zkoušce, uf.
13. Na poště jsem si vyzvedla balíček z Kuráže vyslaný na základě mého pohledu z Kryštof Kempu. Když jsem ho hned zvědavě rozbalila a v přívěšku poznala Minimoní výtvor začínající písmeny ku..., trochu zklamaně jsem jej zase uklidila. Jaké překvapení mě ovšem čekalo doma, když jsem zjistila, že nápis na řetízku vlastně není vůbec ničím závadný a z obálky na mě ještě navíc vypadly krásné peříčkové náušnice!
14. Z berounských hrnčířských trhů jsem si překvapivě neodnesla žádnou bižuterii (pokušení bylo ovšem veliké), zato jsem neodolala rozkošné mističce, menší snídaňové zásobě u Našich kaší a taky ochutnání jejich výborné čočkové polévky.
17. Na hradě Křivoklát jsem zhlédla zajímavou výstavu fotografií z cest Jana Šroubka. Celá nakřivo jsem byla z pobytu v místní galerii, kde už sice bohužel nevisí obrazy mé oblíbenkyně Lucie Suché, pohodu, krásné věci a vůni levandule tam ale najdete pořád, stejně jako přítulného pana domácího ;)
Skutečnou třešničkou na dortu pak byla návštěva - stálým hostům blogu již určitě dobře známé - zmrzlinárny v Tuchlovicích (acerola, pomeranč, ananas, ječmen ani lískový oříšek neměly chybu).

18. Výstava o vzniku filmu Tři bratři mi samozřejmě nemohla utéct :)
Ve Sklizenu na Rudné jsem prvně ochutnala třímlékový dort a mohla tak do dlouhého seznamu, co musím zkusit upéct, pomyslně připsat další položku...
20. V Albertím výprodeji jsem vyštrachala dle mého soudu naprosto úžasnou cukřenku.
24. Už drahnou dobu jsem nevyrazila na něčí koncert vůbec poprvé. Tenhle byl nad očekávání fajn.
26. Při vyzvednutí lístků na festival Mezi ploty jsem konečně uvěřila, že za ně v NoLimits vážně nechtějí ani korunu...
28. Po roce a kousek jsem se vrátila na dobříšský zámek a kromě opětovného obdivování francouzského parku jsem nyní vyrazila i do toho anglického. Tady se v rámci Dne se zvířátky předvedli psi ze základní kynologické organizace a taky fešáci z Pesoklubu Dobříš hledající domov.
29. Doplnila jsem sbírku vstupenek do zoo v Troji ;)
30. S návratem do školy jsou spojená některá významná pozitiva: například můžu zase pravidelně okukovat nabídku u Markse se Spencerem a při troše štěstí narazit v oddělení potravin třeba na polovinu zlevněné dobroty...

3 komentáře:

  1. Jéé, přijedeš mě navštívit? ;) Z Tvých radostí bych si rozhodně vybrala, s M&S to mám podobně a obdobně jako Tebe mě při letmém pohledu na minimoní KU... napadal jiný nápis :-D A je super, že z některých věcí ze seznamu se můžeš radovat i v říjnu, takže já se těším na další kolo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já spíš myslela, jestli taky Ty nevyrazíš za kulturou... :) Jinak máš pravdu, že ani tenhle měsíc se bez radostí neobešel, tak snad je, nač se těšit ;)

      Vymazat
    2. To se vsaď, že je! Já nevyrazím, ale doufám, že si z mého okolí ukrojíš víc než nepříliš zajímavou Boleslav, když už... :) Rozhodně je tu na co koukat!

      Vymazat