17. října 2014

Happy Mondays v Zoo Praha, září 2014

Jsem ráda tomu, že přestože má čtenářská obec nevyniká nebývalou šíří, oplývá neobyčejnou tolerancí, jak jsem se už několikrát přesvědčila. Spoléhám na ni i při dnešním pošmourném pátku, kdy si dovolím další exkurz do (pozdně) letních dnů - Prázdninový občasník se to tu koneckonců dřív nejmenovalo jen tak...
Už posledně jsem se zmínila, že když se mi prázdniny přehouply do druhé poloviny, směřovaly mé cestovatelské kroky především za zvířaty (a bezostyšně s tím pokračovaly ještě po zahájení akademického roku). Kromě několika psích akcí, na které snad přijde řeč zase příště, jsem si samozřejmě stejně jako vloni nemohla nechat ujít zářijové Happy Mondays v pražské zoo. Jen připomínám, že jejich princip spočívá v tom, že každý, kdo se zapojí do fotosoutěže, získá vstupenku do zoologické zahrady za jednu korunu. Ba co víc, při registraci jsem tentokrát zjistila, že lze téhle nabídky využít opakovaně a teoreticky tedy můžete během pěti týdnů zoo navštívit pětkrát a zaplatit dohromady pět korun. Být místní, tak jsem toho snad i schopná využít, takhle jsem výlet zvládla "jenom" třikrát (což bylo možná způsobeno tím, že jsem první návštěvu uskutečnila až 15. 9. :)).
Poprvé jsem si zahradu užívala z větší části paradoxně bez foťáku v ruce, protože se mi záhy a zcela neplánovaně vybily baterie - z toho dne tady hlavně proto najdete jedinou fotografii, a to losího mláděte. Napravit jsem se to vydala 22. září, kdy sice nebylo tak hezké počasí jako o týden dříve/později, přesto (či proto) se mi fotilo nejlíp a strávila jsem v zoo nejvíc času. Z posledního zářijového pondělka pochází až závěrečná čtveřice snímků: třetí výlet byl kvůli začátku školy nejhektičtější, ale myslím, že minimálně díky pózujícímu páru psounů stál za to ;)
Minule jsem do soutěže vyslala 8 fotek, letos všech 10 možných a i tak mi dal finální výběr zabrat... Které se líbí vám?
Losí mládě
Wendy roste jako z vody!
Synchronizované plavání
Smějem se jak lachtani...
Portrét promyky červené
Profil promyky červené
Krmení u plameňáků
Mládě plameňáka
Tapír čabrakový
A titul nejsrandovnějšího zvířete získává...
Tur domácí
Pelikání mládě
Želva obrovská
Kamba, gorila nížinná
Koně Převalského
Hyena čabraková
Slon indický
Žirafa Rothschildova
Válečkův úsměv
Hroch obojživelný
Mládě mangusty liščí
Veverka kapská
Diri, orangutan sumaterský
Mawar, orangutan sumaterský
Psoun prériový
Gepard štíhlý
Nutrie říční

2 komentáře:

  1. Ty Tvoje zvířecí fotky jsou úžasný! Fakt těžko se mi vybírá, ale zkusím to. Moje top desítka: promyka zepředu, plameňáčí krmení, želva, gorila, žirafa zblízka, usmívající se hroch, první a poslední orangutan, duo psounů a gepard. A taky mangusta, ale to není až tak o fotce, jako o mé ujetosti na podobná zvířata (surikaty!). Které to nakonec vyhrály u Tebe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju mockrát! Tentokrát jsem měla z celého fotolovu obzvlášť dobrý pocit, tak jsem ráda, že snad nejsem úplný narcista a výsledek se líbí ještě někomu nezaujatému :) Ve výběru jsme se shodly na 60 %, což vzhledem k uveřejněnému množství fotek považuji za slušné skóre... Místo gorily, orangutanů a geparda jsem poslala losa, plavající lachtany, promyku z profilu (ano, vzhledem k času, který jsem u ní strávila, si vysloužila rovnou dvě nominace) a zívající hyenku ;)

      Vymazat