15. listopadu 2013

October Photo A Day

Nemám ráda, když se věci dělají napůl. Od výzvy pořídit jednu fotku denně na zadané téma jsem právě tenhle zádrhel očekávala ještě před tím, než jsem se do ní pustila. A vyplnilo se. Při tom to zpočátku vypadalo tak slibně: první týden mi nechyběl dostatek invence a některé aktivity přesně zapadaly do říjnového plánu. Jenže postupně jsem musela začít švindlovat s daty focení, aby konečný seznam nezel prázdnotou. Ve finále by to vlastně tolik nevadilo, ale utekla půlka listopadu a já pořád nejsem s to zaplnit poslední "díry".


Na druhou stranu vychází najevo, že ať si blog přejmenuji, jak chci, stejně je nejspíš předurčen k tomu být prázdninovým občasníkem po celý rok. S nástupem podzimu a všeho, co k němu patří, totiž bohužel i oněch radostí citelně ubylo... Ve Photo A Day tedy hodlám pokračovat dál, aby to tady do léta úplně neusnulo. Snad mi odhodlání vydrží a další měsíce dopadnou alespoň tak jako říjen.

1. Something colorful: Neoblíbené, leč barevné roční období je definitivně tady.
2. Light: Jsi mé světlo na jevišti... (Figarova svatba <3)
3. You today: Unavená, zmrzlá a vyděšená z náročnosti předmětu, který probíhal v předchozích dvou semestrech docela pohodově.
4. In motion: Celý den zalezlé v rádoby teple domova se mi něco nestatického hledalo překvapivě těžce.
5. Afternoon: Oslava Světového dne zvířat v Centrálním parku na Pankráci.
6. 8 o'clock: V pelechu ve společnosti rýmy, jakou neměl nikdo na světě...
7. What you saw today:
xxx
8. Corner: Zelený koutek na školní chodbě.
9. Pink: Téměř nezbytná součást mého každodenního snídaňového rituálu.
10. Hands: 4 ruč(ič)ky a představení nových hodinek, které se ovšem v jednom kuse zastavují...
11. M is for...: Mrazivo, mrholení, mlha. A mňamka! (Mimochodem, jde to i bez Nutelly ;-))
12. Below:
xxx
13. Watching: Dramatický přenos z Pardubic.

14. Favourite space: M&S v období slev :-)

15. Secret: Spatřím-li kominíka, chytám se za knoflík. Tak jako dnes.

16. Leafy: Přívětivá tvář podzimu.
17. First world problem: Dennodenní dilema, které z rozsáhlé sbírky náušnic si vzít, řeším aktualizovaným výběrem těch momentálně nejoblíbenějších. Rozhodování je pak o poznání méně složité, ale úplně se mu nevyhnu ani tak.

18. Still: Kéž by tenhle parfém neměl dno a dal se používat stále dokola.

19. A good day: Bylo krásně. Ideální počasí k letu balonem, bohužel bez mojí účasti.

20. Open: Neopakovatelný zážitek ze sálu č. 1.

21. Then + now: Má premiérová ochutnávka dršťkové polévky. Z hlívy!

22. Change: Báječná obědovečeře ze zamilovaného podniku (a profláklý podvůdek).

23. Your mood today:
xxx
24. Dark: Potemnělá O2 arena před začátkem koncertu Jaromíra Nohavici.

25. Welcome: Kterak se do města vrátilo jaro...

26. Depth of field: S trochou tolerance snad tohle téma unese i fotku níže.

27. Peaceful: Stále stejná písnička.

28. Just for you: Pozdrav z lesa!

29. Hair: Já a moje vlasy, složitý to vztah. Letos jsem měla zatím nejblíž k tomu je dát pryč, ale odolaly a dál si rostou jako dříví v lese.

30. Wet: Sušení plavek po hodině aqua-gymnastiky.

31. Treat: Dýně na polévku se v obchodech ukázala jako nesehnatelný artikl, tak jsem si alespoň pořídila tuhle silikonovou formu. A až halloweenská mánie opadne, dýňové muffiny jí budou určitě slušet...

2 komentáře:

  1. No neke! A tím prostoduchým výlevem nemyslím jen to, žes mě v tom nenechala (jak v samotném projektu, tak v jeho nedodržování), ale taky, a to především, že přesně tyhle hodinky jsou na mém vánočním wishlistu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je náhodička :) Ale jak jsem psala, bacha na ně - sice vypadají krásně, nicméně mají hodně citlivé to šroubovátko pro nastavení času, které se celkem snadno na ruce "samo" vytáhne. Taky je ovšem docela dobře možné, že takhle zlobí jen ten můj exemplář, těžko říct...

      Vymazat