6. prosince 2013

November Photo A Day


Oproti minulému měsíci jsem si procentuální úspěšnost decentně pokazila, nicméně vzhledem k datu zveřejnění je tu vlastně jistý pokrok. A na to, jak zoufale skóre vypadalo ještě před pár dny, jsem s výsledkem celkem spokojená. Opětovně čekat na nějaký zásah shůry asi nemá význam, takže nech sa páči :-)

1. Fruit: Zásoba vitaminů od dědy.

2. I did this today: Pustila jsem se do pečení svých prvních (a rozhodně ne posledních) cookiesek.

3. P is for...: Prasečí chlívek, toť originální název skvělých pendreků od mého oblíbence Percyho.

4. Table: Taky máte doma nějakého vampíra?

5. I collect...: V poslední době asi nejvýrazněji rozšiřuji sbírku vstupenek na dosud neuskutečněné koncerty ;-)

6. Music: Pamětníci by mohli mít malé déjà vu. Mp3 přehrávač, který jsem dostala k 15. narozeninám, totiž pořád slouží.

7. Yes!: Jen houšť :-)

8. Someone I miss: Princ. A ani by nemusel přijet na bílém koni.

9. Mine: Svazek klíčů, který je díky "podpisu" definitivně můj.

10. Book: Klímovy první lásky. Ovšem tohle téma bych asi správně měla nechat být, protože s nástupem října mi zcela zmizela schopnost vyšetřit si na čtení čas.

11. A memory: Část vzpomínkového školního trička.

12. Clouds: Tentokrát jsem se vážně snažila, ale v době, kdy jsem se pohybovala venku, nebyl k nalezení jediný mráček.
xxx
13. Part of me: Můj někdejší nejkrásnější prst. Nehet má za sebou dlouhou a nelehkou cestu, poněvadž musel odrůst prakticky celý, ale už to vypadá nadějně (ačkoli přiznávám, že stále ne příliš esteticky).

14. Eating: Obídek.

15. In my pocket/purse: Nic zvláštního: peníze, kartičky, kupony. Ale peněženka stojí za samostatnou pozornost <3

16. Play: Čekat, než si mě zvolíš ve svém magneťáku...
17. 5 o'clock: Napravování čokoládového deficitu během prohlížení letáků.

18. Mirror: To, které prý nebudu potřebovat a nakonec bez něj skoro nevycházím z bytu.

19. Where you ate breakfast: Zná někdo lepší místo nežli postel?

20. Communication: Na rozdíl od většiny populace bych si svět bez mobilu dokázala představit docela snadno. Ovšem součástí mého každodenního života je i tak, uznávám...

21. I wish I had this: Po dlouhé době se objevila nová limitovaná edice parfémů i v české pobočce Lushe. No, brousím si zuby.

22. Behind: Místo za sloupy poblíž pódia se ukázalo pro dnešní večer tím nejvhodnějším.

23. Simplicity:
 xxx
24. A word:
 xxx
25. Quirky:
 xxx
26. Message: Info o zhotovení vysněných náušnic.

27. No!: Žádný tělocvik, ale pěkně makat na DTP.

28. I am grateful for...: Školní týden a s ním i další čeština zase za mnou.

29. Black: Zásoba ponožek na máminy nožky (já raději veselejší).

30. All done: Skoro... Ale jednou to určitě dám.

1 komentář:

  1. Tak u zrcátka a jeho popisku jsem se opravdu zasmála :-D Jinak chválím výběr čokolády, závidím koncertní nálož a přeju hodně Photo A Day štěstí do příštího roku :)

    OdpovědětVymazat