30. prosince 2013

Vánoční nadělení

Letošní Vánoce jsou sice definitivně za námi, přesto si ještě dovolím věnovat jim 2 malá ohlédnutí. A vy mi to jistě budete tolerovat už proto, že December Photo A Day se tu z důvodu mé neschopnosti neobjeví...
Tentokrát jsem na jednu stranu vlastně docela ráda, že už je po svátcích, protože ty moje se nesly v poněkud podivné atmosféře. I tak se v nich ale naštěstí objevilo několik vzácných okamžiků, kterých je potřeba si vážit, protože jen díky nim se pro mě Vánoce 2013 nestaly propadákem. Patřilo mezi ně samozřejmě taky předávání dárků (Čikova čirá radost nad jeho balíčky představovala zlatý hřeb Štědrého večera), o jehož výsledek se teď chci alespoň prostřednictvím fotek podělit.

Plechová krabice s vánoční kolekcí mých oblíbených čajů ETS.

Nezbytný "měkký dárek" v originálním pojetí.

Pyžamo z naprosto perfektního materiálu.

Omamně vonící přísady do koupele.

Ani Ježíšek nemůže vědět všechno, s tímto párem věcí jsem se mu proto rozhodla vypomoct. Konečnou radost mi to nikterak neovlivnilo! :)

A co by to bylo za Vánoce bez nějakého jorkšířího přírůstku?

2 komentáře:

  1. V Opráski jsem trochu tajně doufala, nicméně Ježíšek mi je nenadělil, tak to zachránila aspoň placka, kterou jsem si sama pořídila těsně před Vánocemi. A na ten pytlíček do koupele jsem taky koukala, respektive jsem k němu opakovaně čichala, spojení "omamně vonící" je velmi výstižné, asi se po něm ještě podívám. Taky máš moc šikovného Ježíška :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tentokrát pořídila většinu dárků na takřka poslední chvíli v knihkupectví a Opráski byly jasná volba, přestože jsem neměla rozmyšlené, koho jimi obdaruji. Když jsem se do nich pak doma začetla podrobněji, usoudila jsem, že nikomu neudělají větší radost než právě mně... :) Ale Ježíšek byl věru šikovný i tak, a to se činil ještě po zveřejnění tohohle článku! ;)

      Vymazat